Dashboard Follow+
TUTOBIES BLOG
Welcome
Welcome to my blog


Assalamualaikum and hye everyone. Welcome to my Tutobies blog! This is my second blog that only have tutorials and freebies. I'm 15 and stay at Meru. Do not open my page source. If you want, please inform me first. Do follow my blog and my twitter too. Come visit my blog everyday okay? Xoxo.



Be talkative
Chatbox here






Twitter
Follow and ask me


Kalau nak request tutorial/freebies,
ask me dalam kotak yang disediakan dekat bawah ni okay?
InsyaAllah kalau ada masa saya buat.
Tapi jangan request benda pelik-pelik pulak okay? Terima kasih ^^




Credit
Big thanks to them

Template made by Aulia Septiya
Re-edit by Izyan Nazirah
Tutorial by Afiqah, Wanaseoby
Best view in Google Chrome



How to use blogskin
Monday, February 6, 2012 // 0 narnian

KLIK BANNER DIATAS UNTUK JOIN. HADIAH SANGAT DOUBLE WOW \^o^/


Tumblr_lr5lomhk0g1r19novo1_500_large
Bosannya lah hai. Agak-agak keluar rumah p jalan-jalan mama kasi tak :/
Hello Fellas Follos Fullus Maniaa. Haha merepek. Harini last sch. Esok sch dah macam biasa. Minggu depan dah exam. Homaigaddd, cakap pasal exam ni memang saya sangat sangat sangat lah gerun. Hiwhiw sebab saya gerun tak dapat tiru. Mwahaha ye saya ngaku time exam saya tiru. Jahat kan saya? Tapi takdo aih sampai semua. Haha kayy goodluck kayy sesape yang exam akhir tahun minggu depan :'->


Zyra tanya gimana mau pakai blogskin . Haha alang-alang terus lah buad tuto kan. Okey dah sedia? Ni just mcm mana nak tukar simple template ke classic template je. Haha saya tak mahir lagi bab-bab blogskin ni . Kalau korang nak pakai blogskin . Sila pergi ke blog Kak Nazihah Anuar and amik Kak Nana punye freebies. And korang edit-edit lah sampai menjadi. Saya tahu awak akan pening kepala mcm saya jugak.

Korang pergi sign in dulu blog korang. kalau takda p ah buad blog. Rugi sapa takda blog ni. Blog lah kawan sejati kita num 2. Kankankankan? Betul dakkk? haha dah lari tajuk. Jum mula!

Pergi dashbord. Then nampak design kannn? Okey korang tekan tuu . Then tekan pulak Edit HTML. Then scroll kebawah skit. Korang ada nampak Revert to Classic Template kan? Korang tekan yang tu. Pastu tekan OK. And dia keluar lah kotak besar kann? Tu lah dia classic template.