Dashboard Follow+
TUTOBIES BLOG
Welcome
Welcome to my blog


Assalamualaikum and hye everyone. Welcome to my Tutobies blog! This is my second blog that only have tutorials and freebies. I'm 15 and stay at Meru. Do not open my page source. If you want, please inform me first. Do follow my blog and my twitter too. Come visit my blog everyday okay? Xoxo.



Be talkative
Chatbox here






Twitter
Follow and ask me


Kalau nak request tutorial/freebies,
ask me dalam kotak yang disediakan dekat bawah ni okay?
InsyaAllah kalau ada masa saya buat.
Tapi jangan request benda pelik-pelik pulak okay? Terima kasih ^^




Credit
Big thanks to them

Template made by Aulia Septiya
Re-edit by Izyan Nazirah
Tutorial by Afiqah, Wanaseoby
Best view in Google Chrome



Download software
Monday, February 6, 2012 // 0 narnian

KLIK BANNER DIATAS UNTUK JOIN. HADIAH SANGAT DOUBLE WOW \^o^/


Okeyy , aku nak share beberapa link untuk korang download software #erkk betul ke namanya ? haha lantakla kalau salah punnnn ><" . So selamat mencuba ! Kalau ada ape-2 yang takjadi or what , just tanya saje k ;)

Painttool SAI ( download )
Yang ini untuk lukis doodle dan sewaktu dengannya .
Lepas download extract file terlebih dahulu . Pastu bukak file warna kuning and korang akan jumpa PS warna biru . Application punye .
Untuk melukis ( bukan untuk download )

Yang ni takyah download , korang tekan je terus lukis okeyy , jimat sikit masa nak download menyusahkan . HAHA
Ini untuk digunakan didalam post entry dan sewaktu dengannya . Sila rujuk di bahagian tutorial
Photoscape ( Pilih salah satu sahaja )
Yang ni aku tak pasti extract file or tak . Aku rasa kene kot . Kalau dah extract file nanti korang boleh terus guna yaww ~