Dashboard Follow+
TUTOBIES BLOG
Welcome
Welcome to my blog


Assalamualaikum and hye everyone. Welcome to my Tutobies blog! This is my second blog that only have tutorials and freebies. I'm 15 and stay at Meru. Do not open my page source. If you want, please inform me first. Do follow my blog and my twitter too. Come visit my blog everyday okay? Xoxo.



Be talkative
Chatbox here






Twitter
Follow and ask me


Kalau nak request tutorial/freebies,
ask me dalam kotak yang disediakan dekat bawah ni okay?
InsyaAllah kalau ada masa saya buat.
Tapi jangan request benda pelik-pelik pulak okay? Terima kasih ^^




Credit
Big thanks to them

Template made by Aulia Septiya
Re-edit by Izyan Nazirah
Tutorial by Afiqah, Wanaseoby
Best view in Google Chrome



Freebies header Greyson Chance
Monday, February 6, 2012 // 0 narnian

KLIK BANNER DIATAS UNTUK JOIN. HADIAH SANGAT DOUBLE WOW \^o^/

Img_0855_large

Assalamualaikum.
Haii. Bosannya malam ni. Plus dengan line nye lagi. Oh mentang-mentang hujan kau pun lembab lah? Eh jangan nak jadi kura-kura sangat lah line oi. Eden rasa kura-kura lagi laju tau! Kalau line lembab terus mood semua hilang. Dusshhh automatic kot. Erkk okey sementara tggu line lembab gila. Meh eden update hilangkan bosan. Mcm pffttt tahu?

Malam ni bosan nye lahai. Semua nak buat saya panas hati. Takpa rilex izyan rilex. And saya tahu sekarang ramai yang kemaruk dengan Google Chrome a.k.a Greyson Chance ni kan? Tengok header , DP facebook , blog wajib ada GC. Eh eh eh bila nak ada Izyan Nazirah pulak? Hahahahaha kayy joke only. Jangan kisah sangat yooo. Saya takdelah suka sangat dengan mamat chooowwmeeell ni. Saya minat lagu dia je. And now saya nak kasi freebies header gambar Greyson Chance.
Click pada gambar dan save as image atau copy URL untuk sesapa yang guna Blogskin Template




Okeyy saya buad tiga jenis. Hanya gambar saja berlainan. Sebab saya malas nak buat pelabagi warna. Warna kelabu ni sesuai untuk semua blog. Haha so buad warna tu jela. And same with blue colour. Ada ke orang naik amik? Eiii perasan je saya ni kan? Header pun takdelah selawa mana. Simple sangat. Eh tu je yang saya mampu buat. Kalau awak nak jangan lupa CREDIT kan ke blog saya tau. And and and mintak izin dlu. Baibai u ollzzz :*