Dashboard Follow+
TUTOBIES BLOG
Welcome
Welcome to my blog


Assalamualaikum and hye everyone. Welcome to my Tutobies blog! This is my second blog that only have tutorials and freebies. I'm 15 and stay at Meru. Do not open my page source. If you want, please inform me first. Do follow my blog and my twitter too. Come visit my blog everyday okay? Xoxo.



Be talkative
Chatbox here






Twitter
Follow and ask me


Kalau nak request tutorial/freebies,
ask me dalam kotak yang disediakan dekat bawah ni okay?
InsyaAllah kalau ada masa saya buat.
Tapi jangan request benda pelik-pelik pulak okay? Terima kasih ^^




Credit
Big thanks to them

Template made by Aulia Septiya
Re-edit by Izyan Nazirah
Tutorial by Afiqah, Wanaseoby
Best view in Google Chrome



Gambar untuk header
Monday, February 6, 2012 // 2 narnian

KLIK BANNER DIATAS UNTUK JOIN. HADIAH SANGAT DOUBLE WOW \^o^/


Tumblr_lro9a6tymr1qf75j7o1_500_large

Hello . Waddappppp yo ! Hehe harini memang bosanbosanbosan yang teramat lah sangat bosan ! Erghhhh pergi ikot ayah perjumpaan facebook dekat Melaka . Ya Allah sumpah bosan gila . Mati kutu aku taktahu nak buad apa . Ingatkan makan dekat seafood sebab ayah cakap dkt situ , rupa-rupanya bukan makan seafood pon -.- Cettt mak aku cakap 'Nak pujuk kita lettew supaya pergi' . Haha takboleh blah mak aku tu . Sekepala kot . Mwehehe .

Wokey wokey . Aku nak bagi freebies gambar untuk header . Tapi kalau korang nak guna gambarnya untuk buad apa-apa pun boleh . Takesah pun yoo . Haha ada banyak kot aku jumpa dekat Weheartit dengan dekat Favim.com . Kalau ada yang tersama gambar tuuu sorry ye . Seriously aku tak curik pon , iteww memang cari sendiri dekat dua web tuuuuu :') . Komen okeyy tapi tiada paksaan lah . Act banyak lagi tapi tunggu part 2 pulak . Kehkeh